Klacht Tomado: Defecte bakplaat tijdens eerste gebruik .

Klachtnummer
# 120309
Gebruiker
B.M.R. Emmerik
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn dochter juni afgelopen jaar een bakplaat van Tomado cadeau gedaan om te gebruiken op de camping daar bleek dat deze tijdens de eerste keer gebruik afgelopen week defect raakte. Het defect zit in het aansluitsnoer met ingebouwde thermostaat.
Ik weet dat ik buiten de garantie termijn zit maar graag zou ik deze klacht daar het echt tijdens het eerste gebruik gebeurde opgelost zien en hoop daarom op enige coulantie.

Gewenste oplossing

Coulantie door vervanging van het snoer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tomado hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tomado?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen