Opgelost door Tomado: Friteuse kapot

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146305
Gebruiker
van der Gun
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een friteuse op 20-11-2014 gekocht en deze is nu al kapot .
Ik heb hem misschien 5 keer gebruikt,want ik heb er ook een zonder vet.
Deze gebruik ik alleen als al mijn kinderen thuis zijn.
Weet U hier raad mee?

Gewenste oplossing

Graag een andere of geld terug zodat ik zelf een ander kan kopen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tomado hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tomado?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen