Klacht Tomado: Geeft vieze smurrie af die boven op het water komt drijven wat we reeds jaren hebben binnen gekregen

DeMon

Goed werkend toestel van Tomado (wit kunststof 1.7 L.) reeds jaren in gebruik en aangekocht bij Blokker. Helaas stellen we nu vast dat er steeds een vieze laag op het water komt drijven de laatste jaren of maanden en we hebben reeds heel wat van dit spul binnen gekregen vrezen we. Geen idee om welke troep het gaat maar we hebben een staaltje genomen wat kan worden onderzocht. Er is dus iets wat zich langzaam laat oplossen in ons toestel lijkt het. Naar mijn inzicht zou ik het spul omschrijven als siliconen achtige residu. We vrezen dat dit mogelijk schadelijke gevolgen zou kunnen hebben op onze gezondheid op termijn. Bovendien heeft dit ook tot onrust geleid binnen het gezin.

Eerst zouden we graag weten welk spul het is en welke invloed dit op onze gezondheid kan geven. Indien dit geen ernstige schade kan betekenen dan zou dit reeds een hele opluchting kunnen zijn en zou een kleine geste naar inzicht en vermogen van de fabrikant niet misstaan. Mocht dit echter wel degelijk schadelijk zijn voor onze gezondheid dan lijkt het ons gepast om de consumenten hierover te waarschuwen dat ze de toestellen niet meer mogen gebruiken en zou een gepaste schadeclaim moeten worden overwogen.

Wij vinden dat Tomado hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tomado?