Klacht Tomado: Hoop geld gekost voor koelvriescombinatie van 6 mnd oud

Klachtnummer
# 598990
Gebruiker
Mirjam Jansen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn koelkast 6 mnd oud begaf het vrijdag koelvriescombinatie, alles m'n koelkast vol en vriezer alles kunnen weggooien (dik 200 euro) kon ze niet bellen,gaat per mail vrijdagmiddag gesproken ,nu dinsdag loop ik te wachten op nieuwe koelvriescombinatie alleen zit 5 dagen zonder koelkast,5 personen thuis,en 200 euro weg kunnen gooien,en hun zeggen ja sorry kunnen we niks aan doen??!!! Vind dit niet kunnen zo slecht.mvg mirjam jansen

Gewenste oplossing

Wil dat ook netjes de kosten worden vergoed ik zelf heb nog elektricien laten komen om m'n stopcontacten te laten controleren,maar die waren goed in keuken,de koelkast stopte er gewoon mee

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tomado hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tomado?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen