Klacht Tomado: Vies residu wat op het water komt drijven

DeMon

Na het koken van het water komt er reeds langere tijd een vies residu boven op het water drijven "bij aanvang hadden we niet gelijk door dat dit iets met het toestel te maken zou kunnen hebben" waar we reeds een hele boel van hebben binnen gekregen in alle onwetendheid. Dit heeft reeds tot spanningen geleid binnen het gezin en baart ons grote zorgen richting onze gezondheid momenteel. Het spul lijkt zicht te gedragen zoals etherische olie op het water, vormt een gelachtige laag en heeft een vieze smaak. We hebben een flinke hoeveelheid verzameld als staal voor eventueel onderzoek. We zien ons nu genoodzaakt om een ander toestel aan te gaan schaffen en dit toestel weg te gooien.

Eerst moet de fabrikant uitsluitsel bieden over de substantie en de mogelijke gevolgen hiervan. Een waarschuwing naar de consumenten toe lijkt wel aanbevolen om meer schade tegen te gaan. Als blijkt dat er geen risico voor de gezondheid loert dan is een kleine geste van de fabrikant naar inzicht en vermogen misschien wel gepast. Als er wel mogelijke schade kan worden verwacht moet na onderzoek en overleg komen vast te staan welke oplossing voor de hand ligt en eventueel een schadeloosstelling of compensatie worden bedongen.

Wij vinden dat Tomado hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tomado?