Wij vinden dat Tomaxparts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tomaxparts: Het niet netjes willen oplossen zo klantvriendelijk is hij
Details
Klacht
Ik had bij het bedrijf een set schokdempers, een set veerpoten en een set stofkaphoezen besteld. Na een dag nadat het door de garage gemonteerd was, was de rechter schokdemper door de veerpoot heen gekomen. Het rubber van de veerpoot ligt eruit. Het bedrijf zei dat hij best nieuwe wil opsturen en zegt dat het waarschijnlijk lag aan het verkeerd gemonteerd te zijn.Ik weet zeker dat het niet zo is dat het juist aan de veerpoot lag waarschijnlijk een fabricage fout. Anders zou beide voorpoten tegelijk kapot zijn. Toen ik het over geld terug wou voor de veerpoten reageerde meneer niet meer!
Gewenste oplossing
Dat hij het bedrag 24,95 voor de veerpoten terug gaat storten- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.