Klacht Tomboydepartment.nl: geen contact, eeuwig wachten op product

Klachtnummer
# 545868
Gebruiker
san
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb daar de 7de besteld, nooit een bevestiging gehad van de bestelling.
daar over gebeld maar telefoon nummer is afgesloten, gemaild kreeg 1 reactie dat ik in me spam moest kijken. waarna ik heb gezegd dat t daar niet binnen is gekomen. nooit meer een reactie ontvangen.
zij geven op de website een richtlijn van 2 tot 5 werkdagen aan.
het is inmiddels de 15de, het pakket is wel aangemeld na 8 mails te hebben gestuurd waar niet 1 reactie op is gekomen. het pakket staat nu al vanaf de 13de half 10 in de ochtend aangemeld bij postnl. alleen ze geven niks aan postnl.
zij nemen niet op reageren niet op de mail, ik bestel hier nooit meer wat.

De oplossing

mijn bestelling leveren of geld terug icl de verzendkosten aangezien er niks verzonde is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tomboydepartment.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tomboydepartment.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen