Klacht Tommy Hilfiger: Afgeprijsd artikel

Klachtnummer
# 339702
Gebruiker
S//
Datum
0 reacties

Details

Klacht

12dec laarsjes besteld online met 30% korting, gister afgeprijsd 50% korting. Schoenen nog in doos maar Tommy wil verschil van €30 niet compenseren; schoenen terug sturen en opnieuw bestellen is het antwoord. Snap als ze gedragen zijn of langere tijd maar dit kost toch veel meer op deze manier? Tevens milieu onvriendelijk en zeer klantonvriendelijkheid.

Gewenste oplossing

Ik wil het verschil op mijn bankrekening. Niet zo kinderachtig de moeite hoeven en moeten doen om te retourneren en opnieuw bestellen. Bestel er al voldoende. Anders laten ze de laarzen maar houden en ben ik als klant weg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tommy Hilfiger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tommy Hilfiger?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen