Wij vinden dat Tommy Hilfiger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tommy Hilfiger: Diefstal
Details
Klacht
Ik heb een product besteld die volgens hun site op voorraad was. Het is betaald. Ik krijg nu een bericht dat het product niet in voorraad is en dat ik 10 tot 14 dagen mag wachten voordat ik mijn geld terugkrijg. Het geld kan meteen worden teruggeboekt worden, maar dat doen ze dus niet. Hieronder de mail die ik van hen heb ontvangen betreffende de bestelling:JE ARTIKELEN ZIJN UITVERKOCHT
Hallo Rashid,
Helaas is het door jou bestelde artikel momenteel niet op voorraad. Onze excuses hiervoor.
Je ontvangt een terugbetaling via de door jou gebruikte betaalmethode. Het duurt 10 tot 14 dagen voordat de betaling je bankrekening heeft bereikt. Voor de huidige status van je terugbetaling kun je het best rechtstreeks contact opnemen met je bank. Als je met een creditcard hebt betaald, dan is het bedrag niet afgeschreven.
Groeten,
Team Tommy
Gewenste oplossing
Het geld binnen 3 dagen terug gestort krijgen op mijn rekening.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.