Klacht Tommy Hilfiger: Diefstal

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 641587
Gebruiker
Rasa1234
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een product besteld die volgens hun site op voorraad was. Het is betaald. Ik krijg nu een bericht dat het product niet in voorraad is en dat ik 10 tot 14 dagen mag wachten voordat ik mijn geld terugkrijg. Het geld kan meteen worden teruggeboekt worden, maar dat doen ze dus niet. Hieronder de mail die ik van hen heb ontvangen betreffende de bestelling:

JE ARTIKELEN ZIJN UITVERKOCHT
Hallo Rashid,

Helaas is het door jou bestelde artikel momenteel niet op voorraad. Onze excuses hiervoor.
Je ontvangt een terugbetaling via de door jou gebruikte betaalmethode. Het duurt 10 tot 14 dagen voordat de betaling je bankrekening heeft bereikt. Voor de huidige status van je terugbetaling kun je het best rechtstreeks contact opnemen met je bank. Als je met een creditcard hebt betaald, dan is het bedrag niet afgeschreven.

Groeten,
Team Tommy

Gewenste oplossing

Het geld binnen 3 dagen terug gestort krijgen op mijn rekening.
Geboden oplossing
Ik verwacht geen positieve reactie van hen, na de mail te hebben gelezen die ze hebben verstuurd. Een proffesionele bedrijf gaat zo niet te werk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tommy Hilfiger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tommy Hilfiger?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen