Klacht Tommy Hilfiger: Huisnummer vergeten in te vullen, hierdoor geen levering mogelijk!

Klachtnummer
# 291405
Gebruiker
Fambijkerk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze week in de sale een aantal leuke artikelen gescoord. Bij het afronden van de bestelling staat “auto-invullen” aan en wordt het huisnummer vergeten. (ik zie deze klacht al meerdere keren terugkomen). Je ontvangt netjes een bevestiging van de bestelling met een ordernummer, maar als je inlogt onder je account zie je je ordernummer niet terug. De volgende dag hierover gebeld. Medewerker vertelt doodleuk dat dit niet goed gaat en dat ze er niets aan kunnen doen. Het pakket zal als “onbezorgbaar” worden aangemerkt en retour gaan. Ze kunnen hier niets aan doen! Ja, opnieuw bestellen! En je raad het al: al die leuke spullen zijn nét uitverkocht… Nu maar hopen dat ik mn geld terug krijg! Wat een slechte behandeling zeg!

De oplossing

Als mijn pakket gewoon bezorgd wordt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tommy Hilfiger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tommy Hilfiger?