Klacht Tommy Hilfiger: Klacht kapot kledingstuk wordt niet in behandeling genomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 54289
Gebruiker
R. Lanting
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Eind december heb ik een aantal kledingstukken gekocht via de online shop van Tommy Hilfiger. Een daarvan is een overhemd, waarvan na een paar keer dragen een van de naden op de rug al los begon te raken. Ik heb gelijk Tommy Hilfiger op de hoogte gebracht. Nog dezelfde dag kreeg ik een e-mail dat ik het product mocht opsturen en na controle zou het aankoopbedrag teruggestort worden. Ruilen is niet mogelijk, werd er nog expliciet gemeld.

Daarop heb ik een e-mail gestuurd dat ik het hier niet mee eens ben om meerdere redenen. Allereerst is volgens de Consuwijzer de verkoper verplicht om een gratis reparatie of een nieuw product te leveren. Daarbij komt dat ik in december van een aanbieding gebruik heb gemaakt, die nu niet meer geldt, dus ik zou nu niet meer hetzelfde of een vergelijkbaar overhemd kunnen kopen, ik zou een paar tientjes bij moeten betalen. Ik heb nu al 3x in 3 weken tijd contact gezocht, maar ik krijg totaal geen reactie meer.

De oplossing

Ik verwacht een kosteloze reparatie of zonder bijbetaling uitzoeken van een vergelijkbaar overhemd (iets andere stijl/kleur is geen probleem).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tommy Hilfiger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    R. Lanting
    Datum
    Uiteindelijk, na heel erg veel moeite, heb ik het kledingstuk kunnen retourneren en een waardebon gekregen. Maar niet voor de eerder beloofde waarde. Kortom: nooit meer bestel ik online bij Tommy.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Lanting
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tommy Hilfiger?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen