Klacht Tommy Hilfiger: Slechte afhandeling door kwijtgeraakt retour gestuurd pakket

Klachtnummer
# 583218
Gebruiker
Matthijs Vd Wetering
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zeer slechte afhandeling van een kwijtgeraakt retour gestuurd pakket.

Oktober is het gezeur begonnen en tot op de dag van vandaag nog steeds niet goed afgehaald slechte reacties. Beweren geld overgemaakt te hebben maar dat is volgens de bank nooit gebeurd en dan nog asociaal reageren dat ik beter moet Lezen op de site. Hun raken mijn pakket kwijt en ik krijg de schuld en een hoop gedoe terwijl dit per direct opgelost dient te worden. Het is met klarna besteld en door hun slechte afhandeling heb ik incasso kosten en aanmaningen gehad maar dat begrijpt niemand bij Tommy.

Gewenste oplossing

Goed lezen wat er in het mail verkeer is gezegd en oplossen. Het is heel simpel de retourzending min de producten die ik wel gehouden heb daar een factuur van sturen en zorgen dat de aanmanings kosten kwijt ge scholden worden. En eventueel een excuus inplaats van een grote mond via de klantenservice is ook wel op ze plaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tommy Hilfiger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tommy Hilfiger?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen