Klacht Tommy Hilfiger: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 336899
Gebruiker
cre0909
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Slechte klantenservice. Dure jas online besteld, na 2 weken was er al een button kapot. De meegeleverde reserveknoppen zijn alleen met speciaal gereedschap te bevestigen. Na contact met klantenservice was er alleen de optie naar een vestiging te gaan voor reparatie. Omdat er geen tommy hilfiger vestiging in mijn stad is had ik juistonline besteld. Een vestiging is dus niet in de buurt, echter is het een kleine moeite het defect te laten repareren door een (lokale) kleermaker, dit is binnen 5 minuten klaar. Dit was mijn voorstel maar dit wilde tommy hilfiger niet vergoeden dus ik moest 80 kilometer naar een vestiging rijden en ja hoor, daar werd mijn jas ter reparatie aangeboden aan de lokale kleermaker waar hij inderaad binnen 5 minuten gerepareerd was. Dit heeft mij tijd, geld en moeite gekost wat eigenlijk heel makkelijk op te lossen was. Wat een slechte service voor zon duur merk, echt een tegenvaller!!!!

Gewenste oplossing

Compensatie voor de onnodig gemaakte reiskosten en verloren tijd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tommy Hilfiger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tommy Hilfiger?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen