Klacht Tommy Hilfiger: Slechte kwaliteit leveren en geen verantwoording nemen!

Klachtnummer
# 279254
Gebruiker
Warringa1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Binnen 2 maanden meerdere gaten in T-shirt . Meerdere keren mailcontact en duidelijke foto's . Steeds vragen ze meer, heb geen bon meer maar wel bankafschrift. Is niet-voldoende. Krijg uiteindelijk code voor 10% korting op volgende aankoop, hoe triest.

Gewenste oplossing

Ander shirt of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tommy Hilfiger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tommy Hilfiger?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen