Wij vinden dat Tommy Hilfiger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tommy Hilfiger: tommy hilfiger webshop
Details
Klacht
Op zondag 12 november een bestelling van 200 euro gedaan bij de tommy hilfiger webshop gedaan. Donderdag 16 november de tommy hilfiger klantenservice gebeld omdat ik me bestelling nog niet ontvangen had, hierbij kreeg ik de mededeling dat er een storing was geweest en me bestelling niet goed was doorgekomen het geld zal terug worden gestort er was mij het advies gegeven om de bestelling opnieuw te plaatsen. voor het ongemak gaven ze mij 20 procent korting op de nieuwe bestelling. Ik heb de bestelling gelijk opnieuw geplaatst en betaald. vandaag 17 november toch de eerste bestelling binnen gekregen die niet door zou gaan vanwege de storing, helaas zat de broek die ik ook had besteld er niet bij. gelijk de klantenservice gebeld om te vragen hoe het zat met de broek en mijn 2 de bestelling. ze konden mij geen indicatie geven hoe lang het zou duren dat mij geld terug gestort zou worden. ook loop ik nu mijn compensatie mis van 20 procent na mijn eerste klacht. al met al moeilijke communicatie met de klantenservice van de tommy hilfiger niet al mijn producten geleverd en nog met dan 200 euro tegoed hebben zonder dat ik weer wanneer ik het terug kan ontvangen.Gewenste oplossing
betere communicatie en snellere terug gave van mijn geld.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.