Wij vinden dat Tommy Hilfiger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tommy Hilfiger: Waardeloze klantenservice en KS-medewerkers die ik gesproken heb dan over de klacht
Details
Klacht
Ik heb een polo gekocht en voor de eerste keer wassen volgens wasvoorschrift. Nu is deze gekrompen. Een klacht en gediend en de gevraagde informatie retour gestuurd. Vervolgens niets meer vernomen, ondanks dat ik zelf meerdere keren contact op heb genomen. Krijg buiten de klantenservice niemand te spreken en vind de service medewerkers niet erg ondernemend, ze reageren 'schaapachtig' en niet als een service medewerker betaamd.Gewenste oplossing
Geld retour ontvangenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.