Klacht Tommy Hilfiger: Waardeloze klantenservice en KS-medewerkers die ik gesproken heb dan over de klacht

Klachtnummer
# 276715
Gebruiker
m
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een polo gekocht en voor de eerste keer wassen volgens wasvoorschrift. Nu is deze gekrompen. Een klacht en gediend en de gevraagde informatie retour gestuurd. Vervolgens niets meer vernomen, ondanks dat ik zelf meerdere keren contact op heb genomen. Krijg buiten de klantenservice niemand te spreken en vind de service medewerkers niet erg ondernemend, ze reageren 'schaapachtig' en niet als een service medewerker betaamd.

De oplossing

Geld retour ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tommy Hilfiger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tommy Hilfiger?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen