Opgelost door Tommy Teleshopping: Administratiekosten doorberekenen zonder vermelding!

# 119311
Believe

Voor de tweede maal krijg ik via After Pay een mail dat ik €2,95 aan administratiekosten verschuldigd zou zijn.
Mijn antwoord op die eerste mail hebben ze doorgestuurd naar Tommy Teleshopping, maar hun antwoord blijft uit.
Ik heb een product besteld en het diezelfde dag, dat totale pakket op MIJN kosten ad €6,95 retour gestuurd.
Dus ik heb niks maar zou dan totaal €10,- kwijt zijn?
Ik ben hier totaal niet over te spreken.
Dit staat op uw website!
Bestelt u via internet dan kunt u (zonder extra betaalkosten) afrekenen met iDEAL, automatische incasso, digitale acceptgiro of met creditcard.
ZONDER EXTRA BETAALKOSTEN!

Een creditnota van die zogenaamde administratiekosten zou op zijn plaats zijn!

Tommy Teleshopping
    Op 20 juli 2015 telefonisch contact opgenomen met de klant. Pakket is retour ontvangen dus klant is geen betaling verschuldigd. Per mail bevestigd aan de klant.
    Believe
    Ik kreeg vandaag weer voor de zoveelste keer een herinnering dat ik die €2,95 moest betalen van After Pay, terwijl de zaak met Tommy Teleshopping allang geregeld is! Ik bestel bij dit bedrijf werkelijk NOOIT weer!
    Tommy Teleshopping
    Op 4 augustus 2015 telefonisch contact opgenomen met de klant. Wij hebben de Creditaanvraag nogmaals verzonden, zodat de aanmaningen stop gezet worden.
    Believe
    De klacht is na veel gedoe afgehandeld. Ik heb ze vandaag duidelijk gemaakt dat de manier waarop de afhandeling ging en de tijd die dat in beslag neemt mij heeft doen besluiten dat ik bij dit bedrijf NOOIT weer zal bestellen! After Pay en Teleshopping zouden beter moeten communiceren. Verder kunnen ze een voorbeeld nemen aan websites als Coolbleu. en hun formidabele klantenservice!

Believe

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?