Klacht Tommy Teleshopping: Als tommy teleshopping heb fout gemaakt dan moeten ze zelf verzendkosten betalen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 634145
Gebruiker
ILANA#9812
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hoi. Organisatie -tommy teleshopping- heeft een fout gemaakt door mij het verkeerde product te sturen! Ik heb dit product geretourneerd en heb al geld voor mijn bestelling terug gekregen. Waarom moet ik verzendkosten betalen? Gelieve dit geld terug te betalen! Ik ga niet boeten voor hun fouten! Als tommy teleshopping heb fout gemaakt dan moeten ze zelf verzendkosten betalen! Ik heb 2 fotos in de bijlage. 1-te wat ik heb besteld en 2-de wat ik heb gekregen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat verzendkosten 6,95 terug betaald worden!
Geboden oplossing
Ik heb een email gekregen vaar ze zeggen dat ze zou terugbetalen in 14 werkdagen maar 1 maand is al voorbij en ik heb nog niks gekregen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen