Klacht Tommy Teleshopping: artikel na annulering geleverd, bij retour worden kosten in rekening gebracht

mir

Ik heb een artikel besteld en deze na het lezen van reviews geannuleerd. Artikel is toch bezorgd. Telefonisch contact gehad om de retourzending correct af te handelen. Retourformulier dagen later ontvangen. Artikel is ongeopend en op eigen kosten retour gezonden. Nu staat een openstaand bedrag van € 7,95 .
AfterPay verwijst naar Tommy Teleshopping en Tommy Teleshopping verwijst naar AfterPay. Het is geen groot bedrag, maar 15 euro kwijt zijn aan een geannuleerd artikel vindt ik wel erg veel.

Ik wil dat Tommy Teleshopping contact opneemt met AfterPay om het openstaand bedrag te annuleren.
Tevens vind ik dat ik Tommy Teleshopping de kosten voor retourzending mag vergoeden, dit aangezien het artikel geannuleerd was.

Tommy Teleshopping
    Op 11 augustus 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en opgelost.
    mir
    Het is niet te geloven hoe moeilijk het is om af te komen van herinneringen tot betaling.
    Ik moet eerlijk zeggen dat Tommy Teleshopping de verzend kosten netjes terug heeft betaald. Maar nu blijf ik herinneringen ontvangen van AfterPay om een resterend bedrag na retour te voldoen. Is het dan zo moeilijk om aan AfterPay door te geven dat de klant het artikel heeft geannuleerd, dat deze per ongeluk toch is bezorg, dat deze ongeopend retour is gestuurd en dat de openstaande factuur vervalt?!
    Tommy Teleshopping
    Mogelijk zijn de herinnering en de verwerking bij AfterPay elkaar gekruist. Op 22 augustus 2014 telefonisch contact opgenomen met AfterPay. AfterPay heeft bevestigd dat er geen betaling meer verschuldigd is.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?