Opgelost door Tommy Teleshopping: Bestelling retour gestuurd op 28-11-2013 en tot op heden geen geld terug ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45856
Gebruiker
Tanja
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Besteld bij Tommy Teleschopping een set Cozy Candles die een z.g flikkerede kaars had. Na ontvangst de batterijen er in gezet en wat ze niet deden was flikkeren. Ben gaan bellen met de klanten service, en na 3 dagen kreeg ik inderdaad iemand aan de telefoon. Het probleem verteld!! Nadat ik van hun (Margret Blok) per E-Mail het retour formulier ontvangen heb is het pakket ( incl. retour formulier) terug gestuurd op 28-11-2013. Tot op heden 6-01-2014 heb ik nog steeds mijn geld niet terug.
E-mails gestuurd, gebeld naar klantenservice steeds het zelfde er zijn nog 7 wachtende voor u, heb nu al voor bijna 10 € telefoon kosten.

De oplossing

Het enige wat ik wil is het geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 6 januari 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en naar tevredenheid opgelost.
  2. Auteur
    Tanja
    Datum
    Het bedrag is vandaag 6-01-2014 op de rekening bijgeschreven.
    Ik ben tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tanja
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy