Klacht Tommy Teleshopping: Bij de aanschaf van grote Flex Tone Pads moet ik ook dse kleine overbodige nemen,

A.J. van Himbergen

Bij het DR-HO'S Dual Muscle Massage apparaatje, had ik nieuwe grote Felx Tone Pads nodig. Maar kan die alleen maak kopen, als ik daarbij de niet gebruikte kleine Pads ook
aanschaf.
Ik ben een 81-jarige rolstoel en scootmobiel gebonden man. Die vanwege nauwe bloedvaten in de benen aan constante pijn onderhevig ben. En dank zij dat apparaatje de pijn aanzienlijk heb doen afnemen.

De grote pads uit het pakket halen, en de kleine bewaren voor die klanten welke deze benodigen. Zodat ik tien grote kan bestellen zonder met de kleine - die ik niet gebruik -
op onnodige onkosten wordt gejaagd

Tommy Teleshopping
    Geachte heer Van Himbergen,

Dank voor uw reactie.

Naar aanleiding van uw vraag hebben wij reeds telefonisch contact met u opgenomen.
    Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, verzoeken wij u vriendelijk dit te melden middels een e-mailbericht naar klantenservice@tommyteleshopping.com.

Team Tommy Teleshopping.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?