Klacht Tommy Teleshopping: Diefstal, onbeschoft en onoorbaar handelen: wel geld opstrijken maar bij fouten niet thuis geven en retour dwarsbomen.

Tru Color

Tru Color brillen besteld. (Geld terug was: "no questions asked"!) 4wk wachten. Niets. Mail gestuurd. Binnen 2 dagen pakket binnen. Verkeerde modellen! Brief erbij: "Wat u bestelde, is niet leverbaar: maar wij hebben een mooi alternatief verstuurd"! Walgelijke manier van doen. Maar het wordt nog VEEL ERGER. Ze DWINGEN je om te bellen voor retourformulier. "Starttarief! Minutentarief! Wachttijd meer dan 10 minuten! Probeer het later nog eens"! Opgehangen en meteen klachten via site ingediend. Bevestiging: "Uw bericht is ontvangen!" Meer dan 10 dagen later: NUL REACTIE! Dan toch maar bellen tegen kosten: 25 minuten ! in de wacht. Retourformulier komt nu. Ik MOET ZELF volgens dame later dan MET DITZELFDE NR. BELLEN voor geld terugstorting! Überhaupt! En: weer 25 min. wachten? Nu lees ik elders dat ze ook nog eens 25€ inhouden. Logisch als je klant bent en betaalt: ze dwarsbomen de correctie van HUN FOUT! Diefstal: geldverlies, ergernis, energieverlies, tijdverlies. VERLIES. Bovendien matig product: beloften Tru Color niet nagekomen: de hele wereld kleurt blauw. Goedkoop ogend materiaal..

Fouten mogen. Maar hier komt u niet mee weg. Ik wil mijn 63 euro compleet terug. Per direct. Compensatie telefoonkosten, zonder daarvoor brieven en kopieen te hoeven sturen. 5 euro. Eventuele retourkosten per direct terug. Ik las online dat TT 25€ inhoudt op retour: zelfs als ik het spul niet goed vind en retourneer: is dat buiten de consumentenwet. MAAR: Tommy KAN NIET LEVEREN wat ik bestel! Dus geen sprake van. Alsnog reactie op mijn klachten. En excuus voor wat de dame me zei: "We zijn bezig met het mailsysteem... We kunnen dus nu niet mailen". Vertel dat dan online! In plaats van; "Uw reactie is ontvangen!" Onbeschoft. Onacceptabel. Ik ben meer dan een uur van mijn kostbare tijd verloren door uw in gebreke zijn. Ik wil compensatie van €97 daarvoor. Ik mats u dan nog met ergernis- en energieverlies-kosten.
Als dit doorgaat schakel ik ook nog een advocaat in. Om het principe. Tros Radar en andere consumentenpartijen zullen ook een brief ontvangen.

Tommy Teleshopping
    Op 16 juli 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en opgelost. Pakket komt kosteloos retour. Na ontvangst van de retour zending dragen wij zorg voor verdere afhandeling.
    Tru Color
    21-7 pakket zoals verplicht door TT teruggezonden. Nu 28-7.
    Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Tot die tijd ben ik ZEKER NIET tevreden.
    Men heeft toegezegd ZONDER dat ik hoef na te bellen, mijn 62,90 euro terug te zullen storten. Maar zelfs daarna: heeft het me erg veel gekost. Energie, Ergernis, Tijd en Geld. Belkosten: niet vergoed. Rentekosten: niet vergoed.
    DUS: MIJN GELD MOET NOG TERUG> ZSM. En dan nog smaakt alles erg zuur... Niet aan te bevelen: TT.
    Tommy Teleshopping
    Wij hebben de retour zending (nog) niet ontvangen! Graag ontvangen wij de barcode van de retourzending. Na ontvangst van deze gegevens nemen wij uw vraag opnieuw in behandeling.
    Tru Color
    Ik heb op de Postnl site gezien dat ze het bij jullie bezorgd hebben!Trackcode 3SLFVZ870255462Post.nl: "Zending is afgeleverd"
    Tommy Teleshopping
    Pakket is retour ontvangen. Bijschrijving vind plaats in de loop van komende week.
    Tru Color
    KLACHT NIET AFGEHANDELD! Na alle gedoe hierboven, zou je de TOEZEGGING verwachten: € 62,90 terug. Maar nee: € 59,95 was hen genoeg. Ik walg van Tommy Teleshopping. Maanden wachten, gedupeerd, geen, of onbeschoft en chagrijnig antwoord, en mijn geld toch NIET helemaal terug. Tommy Teleshopping: ik zeg: NOOIT DOEN. Tenzij je zwaar masochistisch bent...

Tru Color

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?