Klacht Tommy Teleshopping: Dr. Ho Motion Ciser van € 200,00 na 1 jaar kapot, geen garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 630683
Gebruiker
OranjeMango#99
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn vader van 92 heeft een Dr. Ho Motion Ciser van € 200,00 gekocht op 24 september 2021.
Nu na een jaar en 1 maand doet hij het niet meer. Tommy gevraagd naar een oplossing.
Hun oplossing: koop maar een nieuwe, 1 jaar garantie is verstreken, repareren doen we niet dus zoek het er maar mee uit.

Gewenste oplossing

Vervangend product leveren of product repareren.
Geboden oplossing
Oplossing net zo waardeloos als dit bedrijf, geen enkele reactie. Laf hoor! Artikelen zijn vaak ook elders te koop, zou ik maar doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    OranjeMango#99
    Datum
    Doen geen enkele moeite om na 1 jaar een klacht op te lossen, je krijgt gewoon een bericht terug. De fabrieksgarantie is verlopen, we hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Daar kan je het dan mee doen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen