Klacht Tommy Teleshopping: fitniss apparaat aangetekent teruggestuurd biinen apgesproken tijd

Klachtnummer
# 14976
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

wij hebben 14 september het pakketje aangetekend teruggestuurd op 2oktober tel contact gehad met Neomie van klanten service en die beloofde dat het bedrag van 151.95 binnen veertien dagen zou worden overgemaakt, 24 oktober weer gebeld met de vraag waarom het zo lang duurde ,antwoordde ze dat ze nu met spoed het bedrag zouden overmaken het is nu 5 november maar nog niks ontvangen.

De oplossing

heb jullie 2x aangetekend bericht gestuurd 13.50 en 7.50 en het totaal bedrag 151,95 ik wil nu mijn geld terug .zoal;s tel afgesproken.

3 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Er is telefonisch contact geweest met de klant. Bijschrijving vindt plaats op de bankrekening van de klant waarvan tevens betaling heeft plaats gevonden.
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    het is juist dat ik contact heb gehad met dit bedrijf over terugbetaling dat was op woensdag 26-02-2013 zij hebben beloofd om met spoed het bedrag 151.95 en de aangetekende brieven 13.50 en 7.50 zouden overmaken maar heb net gekeken op mijn betaalrekening maar nog steeds niks ontvangen.
  3. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Orderbedrag is inmiddels bijgeschreven op de bankrekening van de klant. Opnieuw telefonisch contact geweest met klant en aanvullende bankgegevens ontvangen van klant om restbedrag ook met spoed te betalen.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen