Klacht Tommy Teleshopping: Geen bevestiging

Klachtnummer
# 92182
Gebruiker
Jeanine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een aantal dagen geleden (6 januari) de Secret Extensions besteld op de website. Na het voltooien van de betaling heb ik echter nooit een bevestigingsmailtje gehad. Bij veelgestelde vragen werd aangegeven dat ik het beste kon bellen, maar elke keer dat ik dit probeerde werd mij verteld dat ik het later nog maar eens moest proberen. Ook heb ik geprobeerd contact op te nemen via het contactformulier, maar heb hier tot nu toe geen reactie op gehad. Het geld is wel gewoon afgeschreven van mijn rekening. Wat kan ik nog doen?

De oplossing

Een bevestigingsmailtje krijgen en de extensions ook daadwerkelijk omtvangen of geld terug krijgen (bestelling annuleren)

1 reactie

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Na controle is gebleken dat het e-mail adres onjuist is, waardoor de bevestiging niet is ontvangen. Pakket is ondertussen bezorgd op het door de klant opgegeven afleveradres.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen