Klacht Tommy Teleshopping: geen contact kunnen leggen met bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 612800
Gebruiker
ivinken
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn reeds betaalde artikel is al een week geleden aangeboden bij DHL voor verzending, maar ze komen niet verder dan "planning word gemaakt" Stuur ik een mail naar Tommy Teleshopping word er niet op gereageerd. Bel ik met de klantenservice word er na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan opgenomen door een dame die zegt dat de verbinding word verbroken omdat ze het druk hebben. De dame die mij dat vertelde kon mij zogenaamd niet te woord staan en ze had er ook geen boodschap aan dat ik al eerder probeerde in contact te komen met Tommy Teleshopping.

Gewenste oplossing

Ik verwacht dat een bedrijf bereikbaar is en dat ze ervoor zorgen dat ze een vervoerder gebruiken die wel kan bezorgen. Ze verkochten het product "voor 14:00 besteld morgen in huis" Het is al 7 dagen en ik heb nog niks mogen ontvangen
Geboden oplossing
Er is nooit contact gemaakt met mij vanuit het bedrijf. Voor zover ik weet hebben ze mijn klacht nog niet eens gelezen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ivinken
    Datum
    Helaas nog steeds geen contact en ook nog steeds geen levering van de door mij bestelde en reeds betaalde product.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen