Klacht Tommy Teleshopping: geen contact kunnen leggen met bedrijf
Details
Klacht
Mijn reeds betaalde artikel is al een week geleden aangeboden bij DHL voor verzending, maar ze komen niet verder dan "planning word gemaakt" Stuur ik een mail naar Tommy Teleshopping word er niet op gereageerd. Bel ik met de klantenservice word er na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan opgenomen door een dame die zegt dat de verbinding word verbroken omdat ze het druk hebben. De dame die mij dat vertelde kon mij zogenaamd niet te woord staan en ze had er ook geen boodschap aan dat ik al eerder probeerde in contact te komen met Tommy Teleshopping.Gewenste oplossing
Ik verwacht dat een bedrijf bereikbaar is en dat ze ervoor zorgen dat ze een vervoerder gebruiken die wel kan bezorgen. Ze verkochten het product "voor 14:00 besteld morgen in huis" Het is al 7 dagen en ik heb nog niks mogen ontvangen- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.