Opgelost door Tommy Teleshopping: geen contact met tommy teleshopping , nu reeds 6 mails gestuurd over klacht en vraag

Jacquelineserraarens

3 weken geleden wondercore ontvangen, na 1 x gebruiken spanningsveer niet goed werkend, nu reeds 6 emails gestuurd geen antwoord enkel automatisch bericht dat ik binnen enkele dagen antwoord ontvang.
Reeds 5 x gebeld kosten €5,-- meer dan een uur in de wacht dan weer opgegeven ivm geen tijd lunchpauze.

Tevens wil ik gratis verzenadres ivm retour laatse zending nicer dicer, is ondeugdelijk werkt niet dus gratis verzendadres zijn ze verplicht.

ik wil een nieuwe veer voor mijn wondercore en een gratis retour adres ivm terug te sturen laatst geleverde artikel dat niet werkt.

Tommy Teleshopping
    Op 9 juni jl. telefonisch contact gehad. Vraag besproken en opgelost. Daar wij dragen zorg de veer bijhorende bij de Wonder Core 2 spoedig af te leveren op het door de klant opgegeven adres. Tevens heeft de klant recht op een antwoordnummer i.v.m. de Nicer Dicer Plus, welke niet werkt naar behoren.
    Jacquelineserraarens
    gebeld door Tommy Teleshopping op 8 mei, excuses via Tommy Teleshopping, zou een nieuwe veer opgestuurd krijgen , nu 20 juni nog niets ontvangen of antwoord op de 8 mails die ik Tommy stuurde. nog niets opgelost dus HELAAS ondanks de toegezegde zending van het kapotte onderdeel.
    Tommy Teleshopping
    Op 22 juni 2015 telefonisch contact opgenomen met de klant. Helaas intern iets fout gegaan waardoor klant nog niet heeft ontvangen. Artikel alsnog toegezonden naar de klant. Levering in de loop van de week.
    Jacquelineserraarens
    veer opgestuurd, en ontvangen ,jammer dat je niet via de reguliere weg contact krijgt met Tommy Teleshopping.

Jacquelineserraarens

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?