Klacht Tommy Teleshopping: Geen contact via mail met eigen vraag

robbiejojo

Probeer de vele aanbiedingen/reclame mails die ik van Tommy ontvang op te zeggen maar dit is niet mogelijk.
Ondanks dat ik vandaag een mail heb ontvangen word deze niet herkend bij het inloggen op de site. Ik dacht handig te zijn door de laatste ontvangen (gratis kerstboom
cadeau )mail van Tommy retour te sturen met extra tekst van mij, waarin ik vraag om mij geen reclame meer te sturen. Helaas kreeg ik toen een automatische gestuurd bericht terug met daarin de tekst dat deze niet gelezen word.
Mijn klacht is dat ik geen e mail kan sturen met een zelf ingevulde vraag.

Ik zou heel graag geen mails meer willen ontvangen over reclames, aanbiedingen, gratis cadeau enz....
Maar kan hierover geen contact met jullie leggen via de mail, omdat mijn mail adres niet wordt herkend bij het inloggen.

Tommy Teleshopping
    Geachte mevrouw Eikenaar,Hierbij delen wij u mede dat wij u hebben afgemeld voor onze nieuwsbrieven. Onze excuses voor het ongemak.Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met onze afdeling Klantenservice via klantenservice@tommyteleshopping.comMet vriendelijke groet,Tamara Janssen
    Medewerkster Klantenservice

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?