Klacht Tommy Teleshopping: Geen contact via mail met eigen vraag

Klachtnummer
# 44682
Gebruiker
robbiejojo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Probeer de vele aanbiedingen/reclame mails die ik van Tommy ontvang op te zeggen maar dit is niet mogelijk.
Ondanks dat ik vandaag een mail heb ontvangen word deze niet herkend bij het inloggen op de site. Ik dacht handig te zijn door de laatste ontvangen (gratis kerstboom
cadeau )mail van Tommy retour te sturen met extra tekst van mij, waarin ik vraag om mij geen reclame meer te sturen. Helaas kreeg ik toen een automatische gestuurd bericht terug met daarin de tekst dat deze niet gelezen word.
Mijn klacht is dat ik geen e mail kan sturen met een zelf ingevulde vraag.

De oplossing

Ik zou heel graag geen mails meer willen ontvangen over reclames, aanbiedingen, gratis cadeau enz....
Maar kan hierover geen contact met jullie leggen via de mail, omdat mijn mail adres niet wordt herkend bij het inloggen.

1 reactie

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Geachte mevrouw Eikenaar,Hierbij delen wij u mede dat wij u hebben afgemeld voor onze nieuwsbrieven. Onze excuses voor het ongemak.Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met onze afdeling Klantenservice via klantenservice@tommyteleshopping.comMet vriendelijke groet,Tamara Janssen
    Medewerkster Klantenservice

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen