Klacht Tommy Teleshopping: geen geld terug na retourneren artikel

Klachtnummer
# 15749
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 11 oktober 2012 bij Tommy'teleshopping een stoomreiniger besteld. En heb daarvoor via iDeal betaald. Maar ik heb de mop meteen weer teruggestuurd,omdat hij voor mij veel te duur was. Ik heb deze op 15 oktober per post teruggestuurd onder barcode 3SKABA115657278'Herhaaldelijk heb ik gevraagd om een berichtje en om terugstorten van mijn geld. Nu is het meer dan 30 dagen geleden en ik heb ze een week extra gegeven,maar daar kwam ook geen reactie op. .Maar NOOIT heb ik ook maar één reactie terug gehad en ik word hier bedroefd van. Hoe kan zo'n bedrijf zo met mensen omgaan? Ik hoop dat u mij kan helpen.Ik hoop dan ook zo snel mogelijk een berichtje van u te ontvangen,zodat ik ook weer normaal kan slapen. Alvast vriendelijk bedankt wee

De oplossing

Ik wil gewoon mij geld teruggestord krijgen.En omdat ik geen verzendingskosten hoefde te betalen ,mogen zij die er ook niet aftrekken

1 reactie

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bijschrijving van het aankoopbedrag heeft plaats gevonden na ontvangst van e-mail van de klant, welke was toegezonden vóór de melding op KlachtenKompas.nl.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen