Opgelost door Tommy Teleshopping: Geen ontvangstbevestiging , geen geld terug ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59930
Gebruiker
LNijhof
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 18 maart 2014 heb ik, na telefonisch overleg met de Klantenservice,
de pannenset geretourneerd.
Het pakket werd op 19 maart 2014 bij in Breda afgeleverd.

Gewenste oplossing

Na bijna twee maanden wachten wil k wil mijn geld terug zien.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 12 mei 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en naar tevredenheid opgelost.
  2. Auteur
    LNijhof
    Datum
    Wekenlang hoor je helemaal niets en moet je wachten op je geld. Zodra de klacht echter wordt aangemeld bij Klachtenkompas.nl nemen ze wel binnen 24 uur contact met je op, een etmaal later was het geld op mijn rekening bijgeschreven.
    Tommy Teleshopping, doe dat dan meteen nadat je de goederen terug hebt ontvangen.
    Voor mij en mijn familie geldt: nooit geen aankopen meer bij Tommy Teleshopping ! ! ! ! ! !

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen