Klacht Tommy Teleshopping: Geen pakket ontvangen slechte klantenservice
Details
Klacht
Mijn bestelling is bij de buren bezorgd maar de buren zeggen dat dat niet zo is. Ook doet de buurman de deur voor niemand open en hangt er een briefje op zijn deur met niet aanbellen loop weg.. het lijkt me sterk dat mijn pakker daar bezorgd is we zijn meerdere keren aan de deur geweest en we waren gewoon thuis er heeft niemand aangebeld. Het kan ook zijn dat het wel zo is en de buurman de pakket niet terug geeft. Ik heb meerdere keren contact opgenomen met dhl en tommy teleshopping de bedrijf is slecht bereikbaar. En als ik ze spreek dan hebben ze geen begrip voor de situatie en geven aan dat zij niks kunnen doen. Ook moet ik betalen aan afterpay die ook niet langer kunnen wachten. Ik ga geen groot bedrag betalen voor iets wat ik niet heb gekregen. De verkoper is verplicht om de aankoop bedrag terug te betalen aangezien ik de pakket tot heden niet heb ontvangen. Nu geven zij aan dat ik de de formulier ook door de buurman moet laten ondertekenen en als hij niet meewerkt tommy teleshopping niks meer kan doen. Ik vind dit niet netjes en zeer onprofessioneel. Ik ben hier sinds december mee bezig er word niet op mijj email gereageerd of pas na weken. Ik moet er continue zelf achter aan gaan. Ook is er een onderzoek gedaan en geven ze aan dat de bezorger aangeeft dat hij dit heeft bezorgd. Terwijl er ook genoeg mis gaat bij dhl. Ik begrijp niet hoezo de webshop ervan uitgaat dat de informatie klopt en niet de klant helpt. Ik doe zoveel moeite om dit opgelost te krijgen maar word gewoon helemaal niet geholpen. Ik wil graag dat mijn betaling geannuleerd word aangezien ik niet ga betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen.Gewenste oplossing
Ik wil dat zij mijn betalingen annuleren aangezien ik mijn pakket nier heb ontvangen. En dat ze begrip tonen en dit serieus nemen aangezien zij verantwoordelijk zijn hiervoor ook als d'r pakker door de buren is gehouden. Ook zou het fijn zijn als de klantenservice begrip toont inplaats van continue de stem te verheffen en te zeggen dat ze niks kunnen doen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.