Opgelost door Tommy Teleshopping: Geen vlot contact mogelijk
Details
Klacht
Het is standaard bij Tommy dat je aan het lijntje wordt gehouden als je de klantenservice belt.Standaard zijn er 8 gesprekken voor je en het duurt veel te lang voor je geholpen wordt.
Vorige week gebeld en na 15 minuten waren we van 8 naar4 gesprekken voor u geraakt.
Dit is gewoon een heel doorzichtig bel beleid waarbij men de zakken vult en de klant lekker laat wachten en betalen.
Dat is heel anders als men belt om iets te kopen.
Het is een grote schande en ik eis een tegemoetkoming voor mijn telefoonkosten.
Gewenste oplossing
Product wil ik retour sturen en een compensatie voor ruim een half uur telefoonkosten en ergernis.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.