Opgelost door Tommy Teleshopping: Geen vlot contact mogelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68266
Gebruiker
Ottenhoff
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Het is standaard bij Tommy dat je aan het lijntje wordt gehouden als je de klantenservice belt.
Standaard zijn er 8 gesprekken voor je en het duurt veel te lang voor je geholpen wordt.
Vorige week gebeld en na 15 minuten waren we van 8 naar4 gesprekken voor u geraakt.

Dit is gewoon een heel doorzichtig bel beleid waarbij men de zakken vult en de klant lekker laat wachten en betalen.
Dat is heel anders als men belt om iets te kopen.
Het is een grote schande en ik eis een tegemoetkoming voor mijn telefoonkosten.

Gewenste oplossing

Product wil ik retour sturen en een compensatie voor ruim een half uur telefoonkosten en ergernis.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 22 juli 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en opgelost.
  2. Auteur
    Ottenhoff
    Datum
    erg onduidelijk er is nu weer wat geleverd op het afleveradress onder het zelfde ordernummer, maar wij hebben niets meer besteld en dat zullen we ook nooit meer doen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen