Opgelost door Tommy Teleshopping: Geen.geld.retour
Details
Klacht
Vorige.week.heb.ik.een.pakket.retout.gestuurd.aan.Tommy.Teleshoppin.Via.Track.&Trace.heb.ik.gezien.dat.het.pakket.bij.Tommy.Teleshopping.is.afgeleverd.op.afgelopen.zaterdag.
Maandag,en.dinsdag.geprobeerd.telefonisch.contact.te.krijgen,maar.is.niet.gelukt,vanwege.een.wachtijd.langer.dan.10.min.
Eindelijk.woensdag.contact.
Volgens.de.Mw.staat.het.geld.met.2.daen.op.je.rekening.als.het.pakket.binnen.is
Zou.het.uitzoeken.en.mij.terugbellen.diezelfde.dag.
Is.nu.vrijdag,weer.geen.contact.kunnen.krijgen,niet.terugebeld.en.geen.geld
Wel.weer.armer.aan.de.telefoonkosten.die.je.elke.keer.kwijt.ben.
Gewenste oplossing
Graag.zo.snel.mogelijk.mijn.geld.op.mijn.rekening.zien.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.