Opgelost door Tommy Teleshopping: Geen.geld.retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66442
Gebruiker
AlCo
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vorige.week.heb.ik.een.pakket.retout.gestuurd.aan.Tommy.Teleshoppin.
Via.Track.&Trace.heb.ik.gezien.dat.het.pakket.bij.Tommy.Teleshopping.is.afgeleverd.op.afgelopen.zaterdag.
Maandag,en.dinsdag.geprobeerd.telefonisch.contact.te.krijgen,maar.is.niet.gelukt,vanwege.een.wachtijd.langer.dan.10.min.
Eindelijk.woensdag.contact.
Volgens.de.Mw.staat.het.geld.met.2.daen.op.je.rekening.als.het.pakket.binnen.is
Zou.het.uitzoeken.en.mij.terugbellen.diezelfde.dag.
Is.nu.vrijdag,weer.geen.contact.kunnen.krijgen,niet.terugebeld.en.geen.geld
Wel.weer.armer.aan.de.telefoonkosten.die.je.elke.keer.kwijt.ben.

Gewenste oplossing

Graag.zo.snel.mogelijk.mijn.geld.op.mijn.rekening.zien.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 7 juli 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en naar tevredenheid opgelost.
  2. Auteur
    AlCo
    Datum
    Klacht is netjes afgehandekd. Snelle reactie.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen