Klacht Tommy Teleshopping: Heb mijn cadeau ter waarde van 500 euro niet ontvangen bij mijn bestelling!

Abdel

Hierbij wens ik niet meer (trouwe) klant te zijn van tommyteleshopping, de reden hiervoor betreft mijn laatste bestelling aan de hand van uw laatste mail waarin u mij gegarandeerd een prijs beloofd ter waarde van 500 euro en dAarvoor heb ik galaxy s5 gekozen als cadeau keuze maar het bleek inderdaad te mooi om waar te zijn want ik kreeg mijn bestelling zonder de galaxy s5 en aan De telefoon met uw klantenservice kreeg ik te horen dat er kleine lettertjes bij zaten en dat ik dus eventueel een cadeautje ter waarde van 500 euro kon winnen dus zeer misleidend en tot op heden kan ik in uw mail geen kleine lettertjes vinden waarin u duidelijk aangaf dat ik eventueel een cadeautje ter waarde van 500 euro kan winnen dus ben zeer boos en voel me opgelicht! Dit had ik nooit verwacht van tommyteleshopping ik ga hier nooit meet iets bestellen, gewoon belachelijk je trouwe klanten oplichten via mail en daarna via de telefoon ze gewoon hard laten stikken!

Mijn galaxy s5 alsnog ontvangen die mij beloofd werd als cadeau bij mijn bestelling!

Tommy Teleshopping
    op 6-11-2014 telefonisch contact opgenomen en vraag besproken.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?