Klacht Tommy Teleshopping: Ik vind dit een schande helaas ! ik hoop van U te horen
Details
Klacht
Geachte klanten service , ik heb een klacht over de klanten service , op de manier hoe ze mij te woord staan , het gaat over de Invictus one wit blouw, ik heb hem besteld via de klantenservice , de stofzuiger lade niet goed op , ook deed hij het niet met het cadeau wat ik er bij heb gekregen, de driedelige set, het lange gedeelte stopte er steeds mee , ik heb nog een zelfde bij jullie gekocht, en die doet het wel, ik heb de stofzuiger 8 augustus besteld , , en moest hem retour sturen , ik heb hier 7,25 voor betaald , via post nl , nu gaat de klantenservice mij vertellen, dat ik ook de drie delige set ook retour moet sturen , en als ik dat niet doe krijg ik geen nieuwe stofzuiger , dus moet ik weer 7,25 betalen , de set moet retour , dus als ik het cadeau niet terug stuur , doen ze dus helemaal niks , dus met andere woorden , ben ik dus nu 14,50 kwijt , om een andere stofzuiger te krijgen , ze dwingen mij nu dat cadeau terug te sturen , ik vind dit eigenlijk schandalig ,ik leef maar van een uitkering, en kan geen andere stofzuiger gebruiken vanwege mijn handen , daarom heb ik ook een tweede besteld . en ook voor het cadeau , ik ben het hier dus niet mee eens , dus jullie geven iets cadeau en dat moet terug , terwijl het om de stofzuiger gaat , die gewoon te zwak is , en niet goed oplaat ik hoop, dat ik een antwoord van U krijg, alvast bedankt ik heb hem 29-8-2022 retour gestuurd , ik heb de stofzuiger pas 13-08- 2022 binnen gekregen door dat DHL , mijn pakket , niet kon vinden , dit is de Track&Trace code , dat is dus binnen de garantie tijd, 3SKABA657778127 , ik heb niet bij DHL verstuurd , omdat je daar geen bewijs krijgt , en bij Post Nl wel . vriendelijke groeten Aj BakkerGewenste oplossing
Ik zou graag het cadeau gewoon willen houden , en gewoon een nieuwe Invictus One willen ontvangen, zoals het hoort , want ik moet mezelf afvragen , of ik het cadeau wel weer geleverd word , door de klantenservice , dat kunnen hun niet met zekerheid zeggen .De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.