Opgelost door Tommy Teleshopping: Jet Fryer Deksel

stucadoor66

we hebben op 2juli 2014 een jetfryer gekocht en de deksel begint op verschillende plaatsen te scheuren en het plastic begint ook al te smelten. ik heb al 2 contact formulieren opgestuurd met die klacht, maar ik krijg helemaal geen reactie op die formulieren het ordernummer van tommy teleshopping . er zit 2jaar garantie op. ik heb er zelf een foto mee opgestuurd.

dus graag een reactie en dat de deksel vernieuwd wordt. want het valt nog in de garantie
Dus graag een nieuwe Deksel

Tommy Teleshopping
    Op 9 juni jl. telefonisch contcact gehad met de klant. Vraag besproken en opgelost. Tommy Teleshopping geeft op haar producten een jaar fabrieksgarantie. Daar wij dragen zorg een nieuwe deksel bijhorende bij de Jet Fryer spoedig af te leveren op het door de klant opgegeven adres.
    stucadoor66
    tommy teleshopping heeft gebeld en heeft het voorstel gedaan om deze week een nieuwe deksel te te sturen en ik ga daar mee akkoord.
    Bedankt voor de snelle reactie van tommy teleshopping, maar waarom kan dat niet gewoon door te reageren op de contact formulieren . nu even afwachten op de zending Bedankt !

stucadoor66

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?