Opgelost door Tommy Teleshopping: Lcd tv beloven

Ellen

Met de dame van teleshopping mijn mail doorgenomen dat ik een lcd tv kreeg, bij een bestelling van minimaal 50 euro. Eerst kreeg ik te horen dat de actie niet meer geldig was. Mail van teleshopping was van 25 juni 2014, mijn bestelling van 54 euro was ook van 25 juni 2014.
Toen kwam ineens navoren, nadat ik een tijd in de wacht was gezet, dat ik hem niet kreeg, maar een een of andere ketting, toen was t weer dekbed, DAT WIL IK NIET.
Toen wilde ik mijn bestelling annuleren, dat kon ook niet....ik moest levering weigeren aan de deur! Wat als ze het bij de buren afleveren, moest ik maar briefje op mijn deur hangen! Echt te belachelijk voor woorden. En nu? Krijg ik cadeaus die ik niet wil, geen lcd tv, maar hoef mijn bestelling ook niet meer! Al had ik graag mijn nicer dicer graag gehad, maar niet op deze manier.

Ik wil gewoon mijn beloofde cadeau, de lcd tv, dan ben ik ook bereid mijn bestelling af te nemen..

Tommy Teleshopping
    Op 30 juni jl telefonisch contact gehad met de klant en de klacht opgelost.
    Ellen
    Netjes contact opgenomen, bezorging wordt geannuleerd, en geld wordt terug gestort. Even afwachten wanneer het geld op rekening staat.
    Tommy Teleshopping
    Op 7 juli 2014 telefonisch contact opgenomen. Bedrag is deze week zichtbaar op de rekening van de klant.
    Ellen
    Geld is netjes terug gestort en pakketje is niet bezorgt.

Ellen

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?