Klacht Tommy Teleshopping: Magic Bullet kapot en slechte bereikbaarheid Tommy Teleshopping

In januari heeft mijn moeder bij Tommy Teleshopping 2 Magic Bullets gekocht, 1 voor haarzelf en 1 voor mij. Haar exemplaar is nog ongebruikt, terwijl die van mij ongeveer 4,5 maanden in gebruik is. Sinds 1 maand heb ik echter problemen met het malen met het gekruiste mes. Het plastic onder het gekruiste mes bleek versle-ten, dus ik heb een nieuw mes besteld via Tommy Teleshopping. Toen het malen nog steeds niet lukte, kwam ik erachter dat het plastic in de Magic Bullet zelf (dus waarin je de cup met het mes draait) versle-ten is. Bij een poging om te malen komt er steeds wit poeder vanaf. Ik wil nu graag met Tommy Teleshopping deze situatie oplossen, maar het lukt me niet om met hen in contact te komen. Op mijn e-mail wordt niet gereageerd en telefonisch zijn ze ook moeilijk bereikbaar. De wachttijd bedraagt al snel 10 minuten of meer. De beltarieven zijn overigens ook hoger dan op de site vermeld (€ 0.15 per minuut i.p.v. € 0,05 per minuut).

Ik wil de twee exemplaren (1 ongebruikt) en 1 gebruikt graag retourneren en het geld terugkrijgen. Ik geloof namelijk dat er sprake is van een structureel technisch probleem met de Magic Bullet en dat een vervangend exemplaar dit niet zal oplossen. Dan zit ik over een paar maanden waarschijnlijk weer met hetzelfde probleem en kan ik weer contact opnemen. De extra gekochte messen van ongeveer een maand geleden zou ik dan ook graag terugsturen.

Tommy Teleshopping
    Op 7 juli 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en naar tevredenheid opgelost.
    Voor mij is de klacht nog niet helemaal afgehandeld. Het klopt dat telefonisch contact met mij opgenomen is en dat afgesproken is dat de spullen retour kunnen worden gestuurd. Het was even wachten op de retourformulieren, omdat deze naar verschillende adressen waren gestuurd (niet echt handig). Afgelopen woensdag is het pakket retour gegaan. Nu is het wachten op de terugboeking van de bedragen. Dan pas is de klacht voor mij echt afgehandeld.......
    Tommy Teleshopping
    Na verwerking van de retour zending dragen wij zorg voor spoedige bijschrijving van het door de klant te ontvangen bedrag.
    De zending is twee weken geleden retour gegaan (aangetekend) en ik heb nog steeds geen geld terug ontvangen. Er is zelfs geen berichtje naar mij gestuurd dat de zending goed ontvangen is. Dus nee, voor mij is de klacht nog helemaal niet opgelost!

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?