Opgelost door Tommy Teleshopping: Magic Bullet kapot

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 104141
Gebruiker
Razan
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vorige jaar heb twee magic Bullet besteld via Tommy teleshopping, wij hebben haast geen gebruik ervan gemaakt. Maar sindskort zijn wij bezig met afvallen en gebruiken wij de magic Bullet erg vaak en dat is nu ruim 4 maanden ongeveer. Hij heeft het nu opgegeven de plastic aan de binnen kant is beschadigd waardoor de apparaat niet kan draaien. Ik krijg totaal geen goed services van Tommy teleshopping klantenservices. Ze zeggen dat mijn garantie voorbij is terwijl ze op de website duidelijk aangeven 100% garantie. Ik heb mijn bon niet meer maar wel de bankafschriften waar je kan zien dat ik het het bij Tommy telefshopping heb besteld. Erg jammer had graag geholpen willen worden.

Gewenste oplossing

Ik wil graag een nieuwe of het moet gemaakt worden voor mij.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 7 April jl. telefonisch contact gehad met de klant. Hierbij delen wij mede dat Tommy Teleshopping een termijn van 30 dagen op zicht(niet goed, geld terug) hanteert. Naast deze 30 dagen niet goed, geld terug garantietermijn hanteert Tommy Teleshopping een fabrieksgarantie termijn van één jaar na factuurdatum. Vraag is besproken en naar alle tevredenheid opgelost.
  2. Auteur
    Razan
    Datum
    Zeer tevreden over de manier van afhandelen van mijn klacht.. Bedankt Tommy teleshopping.. Ik zal zeker in de toekomst blijven bestellen bij jullie!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen