Opgelost door Tommy Teleshopping: Magic Bullet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 80540
Gebruiker
Rob
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Magic Bullet lekt. Niet het apparaat maar de toebehoren. Gebeld en zou een compleet nieuwe opgestuurd krijgen en de oude moest ik maar door gebruiken tot het helemaal niet meer zou gaan en uiteindelijk zelf maar weggooien. Ok, prima toch? Echter wacht nu al weer een tijd op die nieuwe zending. En bellen heeft geen zin omdat er steeds 6 wachtenden voor u zijn.

De oplossing

De aan mij toegezegde nieuwe Magic Bullet met toebehoeren.

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 20 oktober 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en opgelost.
  2. Auteur
    Rob
    Datum
    Vrij snel gebeld door Tommy Teleshopping. Stond e.e.a. niet goed in hun systeem. Toegezegde nieuwe bullet gaat alsnog zo snel mogelijk mijn kant op. Verbaasde over het feit dat Tommy zo snel reageerde. Heel netjes.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen