Klacht Tommy Teleshopping: Mails worden bij Tommy Teleshopping nooit beantwoordt

RH92

Een aantal dagen geleden heb ik een artikel besteld via Tommy Teleshopping. Ik wil op basis van mijn herroepingsrecht van de wettige 7 werkdagen niet-goed-geld-terug-garantie. Tommy Teleshopping hanteert zelf zoals op hun website en commercials staat vermeld een 30-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie.

Ik heb meerdere keren mails gestuurd maar deze worden telkens maar niet beantwoord. Ik heb mijn bestelling nog niet betaald en dus laten regelen door een externe partij genaamd AfterPay, die kunnen helaas voor mij niet veel betekenen op dit moment omdat ik persoonlijk van Tommy Teleshopping een gratis verzending retouradres voor mijn pakketje moet ontvangen.

Bedrijf neemt alsnog zsm mijn mails in behandeling. Ik ontvang graag zsm een retourbon om mijn bestelling te retourneren aan Tommy Teleshopping.

Tommy Teleshopping
    Op 23 april 2014 per mail het retourformulier verzonden. Na ontvangst van de retour zending dragen wij zorg voor verdere afhandeling.
    RH92
    Ik moet zelf de verzendkosten betalen en ook nog eens verzekerd versturen anders wordt het pakketje vernietigd staat op jullie retourformulier-procedure. Tommy Teleshopping is gewoon een misleidende bedrijf die consumenten misleid zelfs via de commercials wordt er gesproken over kosteloos terugsturen. Belachelijk. Ik ben nog steeds niet tevreden!
    Tommy Teleshopping
    Op 23 april 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en opgelost.
    RH92
    Klacht afgehandeld. Maar wel ten koste van tijd en stress. Dus vandaar een -1 en terrecht.

RH92

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?