Klacht Tommy Teleshopping: Mails worden bij Tommy Teleshopping nooit beantwoordt
Details
De klacht
Een aantal dagen geleden heb ik een artikel besteld via Tommy Teleshopping. Ik wil op basis van mijn herroepingsrecht van de wettige 7 werkdagen niet-goed-geld-terug-garantie. Tommy Teleshopping hanteert zelf zoals op hun website en commercials staat vermeld een 30-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie.Ik heb meerdere keren mails gestuurd maar deze worden telkens maar niet beantwoord. Ik heb mijn bestelling nog niet betaald en dus laten regelen door een externe partij genaamd AfterPay, die kunnen helaas voor mij niet veel betekenen op dit moment omdat ik persoonlijk van Tommy Teleshopping een gratis verzending retouradres voor mijn pakketje moet ontvangen.
De oplossing
Bedrijf neemt alsnog zsm mijn mails in behandeling. Ik ontvang graag zsm een retourbon om mijn bestelling te retourneren aan Tommy Teleshopping.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.