Klacht Tommy Teleshopping: Misleidende reclame

Klachtnummer
# 7484
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb door verschillende mails van Tommy teleshopping mij laten overhalen om een bestelling te plaatsen boven de 50 euro. Ik zou dan een kado t.w.v. 700 euro kado krijgen. Mijn bestelling de Nicer Dicer geplaatst a 59,-- en ondertussen ook ontvangen. Alle handelingen die er verricht moesten worden om aanspraak te maken op het kado gedaan, daar verder nooit meer iets op gehoord. Wat mij opviel was dat als ik normaal gesproken een bestelling doe bij Tommy Teleshopping krijg ik daar direct een bevestiging van met een klantnr etc. Nu helemaal niets. Om deze klacht bij hun te melden kan ik dus niet de juiste gegevens aanleveren. Het enige wat ik heb is een afschrift van de bankhandeling.

De oplossing

Ik wil alsnog dat kado t.w.v. 700 euro door mijn binnen de tijd geplaatste bestelling.

1 reactie

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Er is contact geweest met de klant en de vraag is beantwoord.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen