Klacht Tommy Teleshopping: Niet te traceren pakketje

Klachtnummer
# 100896
Gebruiker
GA
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb 25 februari 2015 een mail gehad over mijn bestelling en dat deze verzonden is per DHL.
Echter kan DHL deze niet vinden!
Betreft ordernummer: 8364253 met code De Track & Trace verzendingscode van uw bestelling is 3STTS154025433
Ik wil graag weten hoe het zit en wanneer ik het nu ontvang.

Heb inmiddels al 2x een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie.

De oplossing

Wil graag mijn bestelling ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 16 en 17 maart geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de klant. Echter helaas tevergeefs. Helaas blijkt dat de bestelling te zijn blijven hangen in ons systeem, waardoor deze nooit is verzonden. Wij hebben het magazijn verzocht de bestelling alsnog met spoed te verzenden. Wij verwachten deze in de loop van de week af te leveren op het afleveradres van de klant.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen