Opgelost door Tommy Teleshopping: Nog steeds geen geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 16383
Gebruiker
Maartje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 18 oktober een H20 mop gekocht en op 20 oktober aangetekend retour gestuurd, ik heb een paar keer een mail verstuurd zonder resultaat, bellen is te duur. Het is nu 28 november en heb nog steeds niet mij geld terug.

De oplossing

Ik wil zo spoedig mogelijk mijn geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Er is destijds contact geweest met de klant en bijschrijving heeft plaats gevonden op 30 november 2012.
  2. Auteur
    Maartje
    Datum
    Lang moeten wachten, maar geld is teruggestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maartje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen