Klacht Tommy Teleshopping: nog steeds geen geld teruggestort gekregen

Klachtnummer
# 79851
Gebruiker
loes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mevr Adriaans op 1 mei 2014 een product besteld .heb 6 weken gewacht .
wil mijn geld terug ,heb al tien keer gebeld ,en steeds de zelfde antwoord stort het meteen .in tussen is het al 11 Oktober 2014. 0900 is geen gratis lijn .ben al moe en wil aub mijn geld terug

De oplossing

ik wil me geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 15 oktober 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Order blijkt geannuleerd te zijn in ons systeem. Tevens is er gekozen voor betaalwijze AfterPay. Klant stuurt een kopie van de betaling zodat wij de vraag verder kunnen afhandelen.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen