Opgelost door Tommy Teleshopping: Ongevraagd product geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45430
Gebruiker
Lea
Datum
2 reacties

Details

De klacht

WalkFit Platinum 2 voor 1 besteld via tel., omdat bestelling via de site niet lukte.
Deze zijn ook geleverd, maar in pakket zat ook Aloe Vera hand en bodylotion. Deze heb ik absoluut niet besteld. Maar het bedrag is wel van mijn bankrekening afgeschreven! Hier meerdere keren een contactformulier over ingevuld, ook onder meerdere kopjes, met de vraag of ik deze kosteloos kon retourneren. Er werd geschreven: uw klacht is verzonden, u ontvangt zo snel mogelijk een reactie. Tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen!!!
Ook de kosten van de verlengde garantie zijn van mijn rekening afgeschreven, terwijl hier in het tel.gesprek helemaal niet naar is gevraagd! Bovendien zijn de verzendkosten in rekening gebracht, terwijl er op de site stond: vandaag geen verzendkosten.

De oplossing

TTS Aloe Vera Hand en Bodylotion kosteloos laten retourneren.
Aankoopbedrag terugstorten op mijn rekening!
Verzendkosten, zoals is beloofd in een reactie die ik wel heb gehad, terugstorten op mijn bankrekening.
Voortaan geen ongevraagde producten aan mijn bestelling toevoegen.

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Op 6 januari 2014 telefonisch contact opgenomen met de klant. Vraag besproken en naar tevredenheid opgelost.
  2. Auteur
    Lea
    Datum
    Kreeg vandaag een telefoontje. De kosten van de Hand en Bodylotion zullen worden teruggestort op mijn rekening. De Hand en Bodylotion mag ik behouden. Ook de kosten van de verlengde garantie zullen worden terugbetaald. Daarnaast zullen de verzendkosten, zoals al eerder beloofd, worden teruggestort op mijn rekening. ( Nu nog wel even afwachten of dit inderdaad gebeurd )

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lea
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen