Opgelost door Tommy Teleshopping: oplichting

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 606108
Gebruiker
G. Clarke
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Tommy heeft het lef mij te vertellen dat de retourzending niet verwerkt word omdat het niet binnen de 30 dagen was waar halen ze het lef vandaan

Gewenste oplossing

dat ze het afwerken en niet mij de schuld gaan geven dat het retour te laat is terwijl het een maand bij DHL heeft gestaan te gek voor woorden
Geboden oplossing
gelukkig kon Afterpay helpen bij de oplossing anders had Tommy niks meer van zich laten horen
Status
opgelost
Beoordeling
sad

4 reacties

  1. Auteur
    G. Clarke
    Datum
    hwt ding is al op 27 juni bij hun afgeleverd
  2. Auteur
    G. Clarke
    Datum
    helaas is de klacht nog steeds niet opgelost ik snap niet dat dit bedrijf niet aangeklaagd word voor oplichting
  3. Auteur
    G. Clarke
    Datum
    ik wil mijn geld terug oplichters en dan mag dan nog adverteren op tv schandalig
  4. Auteur
    G. Clarke
    Datum
    met veel moeite en pijn en hulp van Afterpay opgelost maar een fikse waarschuwing aan Tommy we zijn geen idioten die alles zo maar pikken

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen