Opgelost door Tommy Teleshopping: pakje niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 83954
Gebruiker
Theo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het pakje met zendingsnummer 3STTS144161059 is volgens DHL bezorgd 11 nov 2014 om 13 uurop zeverijnstraat 114 1216GN Hilversum.
Wij waren thuis op dat tijdstip thuis en we hebben geen bezorger gezien of gehoord, terwijl als de bezorger geen gehoor krijgt hij een kaartje in de brievenbus doet met informatie over wat hij doet met de zending.
DHL zegt dat hun er niets aan kunnen doen .
Tommy Teleshopping moet een onderzoek starten wat er met de zending ,die bij DHL is afgeleverd , is gebeurd.
Ik vind dat de omgekeerde wereld want de bezorger heeft zijn werk niet goed gedaan

De oplossing

de levering van de goederen

2 reacties

  1. Auteur
    Tommy Teleshopping
    Datum
    Geachte heer Schulting, Wij hebben onderzoek gedaan bij DHL betreft de bezorging van uw pakket. Zij geven aan het pakket daadwerkelijk op 11 november om 13:11 te hebben afgeleverd op het door u opgegeven adres.
  2. Auteur
    Theo
    Datum
    het is opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen