Klacht Tommy Teleshopping: PRODUCT NIET GELEVERD/WAS NIET OP VOORRAAD/ WEL AL BETAALD

Robert

OP 5 JANUARI 2016 EEN BESTELLING GEDAAN BIJ TOMMY TELESHOPPING ONDER HET NUMMER 515272555. DE VOORGESTELDE WERKDAGEN AFGEWACHT, DOCH NADAT DE GESTELDE WERKDAGEN WAREN VERLOPEN, HEB IK CONTACT GEZOCHT OP 12 JANUARI 2016. IK KON WACHTEN TOT HET BESTELDE PRODUCT WEER OP VOORRAAD WAS. IK HEB TOEN DE BESTELLING GEANNULEERD EN IK ZOU MIJN GELD TERUG KRIJGEN OP MIJN REKENING.
IK HEB OP MAANDAG 8 FEBRUARI 2016 EN OP VRIJDAG 14 FEBRUARI CONTACT GEHAD MET HET NUMMER 0900-0400032/ EN HET KOST ME € 1 elke KEER PLUS MIJN BELMINUTEN. IK HEB ZOWAT ALLE DAMES AAN DE TELEFOON GEHAD/ EEN ZEKERE MARLEEN/CONNIE/ LEE EN ALLEMAAL ZEGGEN ZE MIJ HET WORDT GESTORT/ DOCH OP HEDEN NOG GEEN STORTING OP MIJN REKENINGNUMMER VAN € 52,90. IK VIND HET SCHANDALIG. ELKE KEER ZEGGEN ZE ....HET IS BIJ ONS BEKEND, MAAR NOG NIET DOOR GEGEVEN AAN DE ADMINISTRATIE! IK VRAAG ME AF HOE ZIJ DE KLACHTEN AFHANDELEN!

MIJN GELD TERUG/

Tommy Teleshopping is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Robert
    Het geld is vandaag gestort op mijn rekening. Het is heel jammer dat het zolang heeft moeten duren. Dit was de eerste keer en de laatste!

Robert

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?