Klacht Tommy Teleshopping: Product werkt niet

# 81984
Perry

Ik heb produkt gebruikt en mijn vrouw ook maar ht produkt werkt niet, Ik had 2 pakketten Alcachoa de leon besteld en ben deze pas na een maand gaan gebruiken en mijn vrouw ook. Bij beiden werkte het niet, heb het een week later nogmaals geprobeerd en weer geen effect

Geld terug

Tommy Teleshopping
    geachte heer Van Gestel, U geeft aan dat gebruik van de Alcachofa de Laon bij u niet tot het gewenste resultaat heeft geleid. Alcachofa de Laon is een product op basis van natuurlijke ingrediënten. Het resultaat na gebruik van dit product verschilt per persoon. Bij gebruik van de Alcachofa de Laon is het mogelijk reeds na drie dagen een resultaat te kunnen constateren. Tommy Teleshopping biedt alle gebruikers van Alcachofa de Laon de mogelijkheid zelfs maximaal zeven flesjes te proberen. In artikel 8.2 van onze Algemene Voorwaarden wordt er bij uitsluiting van het herroepingsrecht onder andere het volgende aangegeven. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten: * die op of in het lichaam worden gebruikt, zoals onder meer voedingssupplementen, lichamelijke verzorgingsproducten, gels, erotische artikelen etc.;
    Volledigheidshalve attenderen wij u erop dat de Alcachofa De Laon uiteraard onder deze categorie valt. Onze Algemene Voorwaarden vindt u op onze website www.tommyteleshopping.com.
    Uit coulance zijn wij bereid u het aankoopbedrag van € 49,95 te restitueren, mits u tenminste zeven volle, ongeopende flesjes retour zendt naar ons magazijn. Vóór u de artikelen retour zendt naar ons magazijn, dient u telefonisch contact op te nemen met onze afdeling KlantenService om uw retourzending voor te melden, zodat wij u uw benodigde retourformulier kunnen toezenden. Ingeval u meer dan zeven flesjes heeft gebruikt en derhalve minder dan zeven volle ongeopende flesjes kunt retourneren, kunnen wij helaas niet overgaan tot restitutie. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team TommyTeleshopping B.V.
    Perry
    Ik acepteer deze afhandeling omdat het voorstel goed was. Echter de afhandeling geeft problemen maar die laat ik afhandelen op de andere klacht , het betreft namelijk 1 zending met 2 leveringen van zelfde produkt.

Ook een klacht indienen over Tommy Teleshopping?